BG

Isnin, 14 November 2011

14.11.11


19 thn . Cepat sungguh masa berlalu. Aku umpama budak kecil yg masih terkapai-kapai mencari erti hidup sebenar. Seperti baru semalam,ibu aku mengajar aku merangkak berjalan,juga ayah yg mengajar abc 123,kini aku berdiri sebagai seorang 'budak' yg meningkat dewasa,bukan lg kanak-kanak yg dulu. Alangkah cepat nyer masa berputar ,kalau di ingatkan balik,jadi kanak-kanak itu lagi seronak ! Kerana tidak perlu memikirkan hal yg remeh-temeh seperti sekarang. Tp aku tahu,hidup tk seperti yg kita harapkan. Walau sesulit mana pun hidup,walau perit mana pun jua,aku tetap harus jalani jgk kan. Bukan semua hidup rumit ok ! Dulu masa kecil,aku teringin nk jadi dewasa. HAHA ! Bila da nk meningkat dewasa,nk jadi kanak-kanak yg tak tahu apa-apa pulak. Lumrah lar tu kan,sekurang-kurang nya aku da lalui sumer tu dgn indah. ^o^ Anda plak bagaimana ? Hee,ape pun aku berterima kasih pada mereka yg 'wish bufday' aku tak kira melalui facebook, twitter,handphone. Aku sgtsgt menghargai yer ! Dan aku tak mengharapkan apaapa,ingati birthday aku pun sudah memadai. Terima Kasih ! Dan aku sgtsgt terharu bilamana kwnkwn lame aku still ingat birthday aku,dkt klinik pn nk wish birthday aku ape. HAHA ! Sampai org lain tengok,terima kasih lagi dan lagi. Dan yg penting ucapan dan hadiah dari parents aku,tenkyu ! Tanpa mereka,siapa la aku kan.. Thank you again and again ! Love uolls,mmuahx ! XD

P/s : to all candidates spm aka my bro,wish u gudluck to ur spm ! Do ur best. Hwaiting ! Aku tahu kau boleh buat. Kacang jer uh ! Ape pun,bt lar sehabis habis baik. Peluang hanya datang sekali. INGAT tuh! ^^



Tiada ulasan:

Catat Ulasan