BG

Ahad, 16 Oktober 2011

luahan jantung dr hati yg tak pernah padam


slh kah aku kiranya aku diam ?
oke,aku mintak maaf.
slh kah aku jika aku ikutkan kata hati aku ?
oke,aku mintak maaf.
slh kah aku jika marah kau untuk kebaikan ?
oke,aku mintak maaf.
slh kah aku jika tak peduli ?
oke,aku mintak maaf.
slh kah aku kira nya aku mohon kau memahami ku ?
oke,aku mintak maaf.
slh kah kalau aku mintak pendapat dr kau ?
oke,aku mintak maaf.
slh kah aku jika marah bersebab ?
oke,aku mintak maaf.
slh kah aku jika cuba utk memahami kau ?
oke,aku mintak maaf.
slhkah aku jika aku bg nasihat kt kau ?
oke,aku mintak maaf.
slhkah aku jika aku tidak mahu kau mengulangi kesilapan lalu ?
oke,aku mintak maaf.
slh kah aku jika aku menangis krna kau ?
oke,aku mintak maaf.
slh kah aku kiranya KITA tidak bertegus sapa ?
slh SIAPA ? AKU ?
oke,aku mintak maaf.

betapa banyak nyer aku mengalah krn aku.
betapa byk maaf keluar drpd mulut aku even tu bkn slh aku pn.
betapa byk mereka aku persalahkan sematamata krna kau.
betapa byk air mata aku perhabiskan utk kau (ganti balikk ! grr~ ) sematamata nk menjaga hati kau.
betapa byk mereka aku kecewakan krn kau. bodoh nya aku kan ?
manusia manusia manusia..~
so,slh lg ker aku ?! haillaaa,manusia. tak penah cukup dgn ape yg ada.
ape yang kita buat sumer slh,itu slh,ini slh..
yg betul ckp DIA jer la an.
oke,mintak maaf banyakbanyak kat kau sepanjang kau kenal aku,
akuuuuu jerp yg slh..~
tak pernah nk phm kau.
oke oke oke AKU MINTA MAAF YE !
TERIMA KASIH juga dgn semua ni, krn aku semakin matang menilai DUNIA yg semakin TUA nie.
aku bersyukur krn temukan aku dgn kau dlm hidup aku,tapenah sesekali aku menyesal.
terima kasih YA ALLAH.
sekarang kau hnya masa lalu aku. kau hidup kau,aku hidup aku.
:::::: kawan ? ::::::
teringin gler,tp.. nk bt cmner lar an.
dlm MIMPI je laar en.
HIDUP ??
aku bahagia dgn hidup aku sekarang krn ada DIA dan MEREKA.
terima kasih ya rabb.~

p/s : ketawa di sebalik kedukaan untuk menutup rasa kecewa. memang amat sukar untuk mengukir sebuah senyuman
tatkala hati sedang terluka,namun percayalah setiap luka pasti ada ubat nya.
Usah gundah,Usah mengalah. percayalah kalah bukan bererti lemah.
kalah juga bukan bererti kita cepat menyerah.
KEKALAHAN untuk sesuatu kebaikan adalah bukti KEMENANGAN.
chill oke :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan